בחירת סכין לגילוף בעץ



אם אתה חדש בגילוף בעץ, הנה כמה טיפים כדי להתחיל. אתה גם רוצה לשקול את גורמי הבטיחות בעת שימוש בסכין לגילוף. תמיד לכסות את להב הסכין שלך עם סרט כדי להימנע חיתוך עצמך, ולשמור על הידיים והאצבעות שלך בטוחים תוך כדי עבודה. התחל על ידי חיתוך סביב החלק החיצוני של הציור שלך. אם אתה מבתר מנוסה, אתה יכול אפילו להתחיל עם גרזן לעשות קצת עיצוב מחוספס, אז לסיים עם הסכין. ודא שאתה מעגל את הקצוות כאשר אתה מגיע לקו בציור שלך, ולחשוב על הדגים בעת חיתוך.

בעוד שסכין יכולה לשמש לכל מיני משימות, חלק מהכלים מתאימים יותר למטרות מסוימות, כולל גילוף בעץ. למשל, לסכין כף יש קצה צר והוא בדרך כלל ארוך יותר מסכין ספסל. זה שימושי לגילוף קערות או כפות עם משטחים מעוגלים, כמו מרכז קערה. סכין כפיות הוא כלי מצוין לשימוש לגילוף כפית, בעוד סכין וו הוא מושלם לגרוף את שבבי עץ.

בחירת הסכין הנכונה לגילוף בעץ יכולה להיות מבלבלת, אבל זה חיוני להיות מוכן לפני תחילת כל פרויקט חדש. כשלומדים לחצוב, משתמשים ביערות רכים, כפי שקל יותר לעבוד איתם, ומשתמשים ביערות רכים יותר לפרטים עדינים יותר. גילוף בעץ ניתן לביצוע בעזרת מגוון כלים שונים כגון אזמלים, עקורים וירידים. זכרו שיש לכם עיצוב בראש לפני שאתם מתחילים, ואל תנסו לאגף אותו או להיתקע על רעיון.

בעוד שסכיני גילוף עצים הם חדים, כדאי שתשקיע בסרט הגנה לפני גילוף. הקלטות האלה לא יפריעו למיומנות שלך וימנעו מהידיים שלך להזיע. הם גם מתנהגים כמו עור שני עבה על הידיים שלך וימנעו צלקות מקריות. כדי לוודא שהאצבעות שלך מכוסות, עטוף את ידך מספר פעמים עם סרט מגן. זה יגן על הידיים שלך מחתכים. סכין לגילוף בעץ תימשך שנים רבות בלי צורך בהשחזה.

הסכין הבסיסית היא הפופולרית ביותר לגילוף, אבל אתה צריך גם לשקול את הרבגוניות של כל סגנון. אם אתם מתכננים לעבוד עם עץ, הלהב המעוקל הוא אידיאלי לחתכים בקנה מידה גדול, בעוד סכין שטוחה יהיה נוח יותר עבור עבודת פרטים עדינים. ואם אתה רק מתחיל, עדיף להתחיל עם העץ הכי נקי שיש. בדרך זו, אתה לא נתקל בצרות הסרת עצים מיותרים.

בעוד סכין לפיסול בעץ אולי נראה כמו כלי בסיסי, זה חיוני לגילוף בעץ. חיוני שתהיה לך סכין חדה ומאוזנת היטב, כי תצטרך אותה לעבודת פרט טובה. סכין גילוף יכולה לשמש גם לחיתוך עצים ליצירת מיני-פסל. רק תוודא שאתה משתמש בו בזהירות מירבית ושתלבש כפפות מגן! וזכור תמיד לשמור את היד שלך מהדרך של הלהב.

אחרי שאתה שולט בטכניקות הבסיסיות של גילוף, אתה יכול לעבור לכישורים מתקדמים יותר. שימוש בסכין לובן על עץ רך כמו פקק יין הוא דרך מצוינת לשפר את הטכניקה שלך. הסכין תישאר חדה יותר ותאפשר לך להיכנס לפרטים מורכבים יותר. ואם אתה רוצה להיות מומחה בעבודה מפורטת, אתה תמיד יכול להשקיע בסכין גילוף באיכות גבוהה.

למתחילים, אתה יכול לשקול לקנות ערכת סכין גילוף, שמגיעה עם ארבעה סכינים בסיסיים, אבן חידוד, שני גושי עץ, וכפפות עמיד לחתוך. סט עם כל הכלים הבסיסיים ישמור אותך בטוח ויחסוך לך כסף לאורך זמן. המחיר של ערכת גילוף הוא פחות מ -30 $, וזה מגיע עם הוראות לחדד את הכלים שלך. צריך גם לחדד את הסכינים נכון, ואתה צריך להשתמש בכפפת מגן כדי להגן על הידיים שלך מחתכים מיותרים.

הסכין שמשמשת לגילוף עצים צריכה להיות חדה מספיק כדי לחתוך את העץ. סכינים לגילוף עצים משמשים לגילוף ולגילוף. טכניקות אלה דורשות אולר וסכין ישרות, שהרבה יותר קל להשתמש בהן מאשר סכינים לגילוף עצים. בנוסף לסכין גילוף, אתה צריך גם להשתמש בסכין גילוף. אולר יכול להיות בוטה מכדי לטפל בעץ כראוי.